СанТеплоЕнерго

0442249993
0442249994

Заблокували лічильник гарячої води, зняли з обліку

Блокування лічильника гарячої води та його зняття з обліку – серйозна ситуація, яка може вплинути на життя та комфорт мешканців. Правильна робота лічильників є важливим елементом для точного вимірювання споживання послуг води та опалення, а також для ефективного розрахунку платежів за послуги.

Причинами зняття з обліку лічильників води можуть бути:

  • Технічні несправності;
  • Неправильна експлуатація;
  • Ігнорування повірки.

У разі виявлення заблокованого лічильника гарячої води, рекомендується негайно повідомити про це місцевого оператора теплопостачання або водопостачання, щоб уникнути можливих непорозумінь та подальших проблем. Представники оператора повинні невідкладно прибути на місце та провести діагностику причини блокування.

Що буде якщо вчасно не пройти процедуру повірки лічильників?

Якщо лічильник вчасно не повірити, тобто не довести постачальнику що він коректно працює і його показники є вірними, то постачальник в односторонньому порядку перестає приймати його показники. Після цього, постачальник послуги починає використовувати нарахування за нормами:

  • Гаряча вода – 3 м.кб на кожного прописаного в будинку/квартирі;
  • Холодна вода – 5 м.кб;

Сума за користування послугами буде близько 500 грн/міс. Платити за лічильниками вигідніше, адже, одна людина використовує близько 1 м.кб гарячої та 2 м.кб холодної води. Виходить, переплата сягає 300 грн на місяць.   Щодо опалення, то за нормами також платити дорожче, адже сума залежить від площі приміщення і нараховується 24/7, навіть тоді, коли ви не користуєтесь послугою.

Як уникнути блокування лічильників?

Якщо ви не хочете зіткнутися з проблемою блокування лічильників, варто вчасно робити повірку. Нарахування за послугу споживання холодної та гарячої води відбувається виключно за повіреними та опломбованими лічильниками.  Крім того, потрібно систематично подавати показники по лічильниках для нарахувань за послуги холодного, гарячого водопостачання та опалення. Повірку лічильників тепла рекомендуємо проводити влітку, так як ця процедура займає час. Тобто, під час повірки нарахування будуть відбуватися за встановленими нормами.  Процедура повернення приладу на баланс складна і передбачає виклики інженерів від постачальника, перерахунки та інші процедури, які потребують чимало часу.  Для швидкої та професійної повірки звертайтеся в компанію СанТеплоЕнерго і процедура пройде на вищому рівні. 

Scroll to Top